Alla inlägg under februari 2013

Av Linnea Kyrk - 22 februari 2013 19:08

Hej!

Idag ha varit en kul dag för ja ha fått träffa alla mina kompisar 

igen och haft idrott riktigt kul men svettig.

Men sen för en stund sen så fick vi i hela byn strömavbrott i ungefär en halvtimme.

Men nu ha vi fått strömmen tillbaks smkönt men ja å min brorsa satt och spela ett spel när 

strömmen kom tillbaks så nu blire en mys kväll med familjen först ska vi se gladiatorerna sen

ska ja ksk sen en film och min syrra ksk oxå ska se me mig.

Men nu sitter ja å se på family guy fast ett avsnitt som ja redan sett :( 

men de finns ju fler program och det gör inge att se ett avsnitt nån gång extra ;)

Nu ska ja gå och snatta till mig lite godis mohahahahahaha... hade tråkigt när ja tog    



Av Linnea Kyrk - 21 februari 2013 20:24

Hej igen!

Nu har jag hittat några bra länkar som jag tycker är bra så jag la upp dom

på länkar under min presentation lite längre ner finns dom kolla där  kommer lägga upp

fler sen. Nu sitter ja och se Merlin ett riktigt bra program på svt24/barkanalen efter kl 20.00

Det handlar om en trollkarl på medeltiden som ingen vet om förutom en kille/gammal gubbe som tar hand om 

honom och han jobbar i ett rike som riddaren Arthurs högrahand.

Sen är det folk och väsen som kommer och går och orsakar massvis med problem för kungariket.

Men Merlin lyckas nästan alltid med att rädda sitt kungarike tillslut som tur är iaf.

Men nu ska ja se vidare sen duscha hejdå.


Den här tjejen är begåvad:)


Av Linnea Kyrk - 21 februari 2013 12:40

Hej 

Jag ä hemma idag igen för igår fick ja viterkräksjukan :((((((

Inte kul men idag mår ja mycke bättre å imorrn kan ja gå på skolan yay

äntligen få ja va me mina vänner.

Sen har ja några läxor framför mig eftersom ja ha varit sjuk :(

Men det va int så många :)

Nu så sitter ja och se på tv sen ska ja se på film ochs sen se om vår nya katt Sigge ha kommit

in än för han ä en av dom sötaste hittills <3<3<3<3<3<3<3<3

Sen ska ja gå ut och va med nån när dom kom hem efter skolan ska bli kul för det ä ganska fint

väder ute nu så vi få se om det håller tills dom kommer hem hoppas :)

Men nu ska ja göra nå annat so see you later alligator ;)  

Av Linnea Kyrk - 19 februari 2013 21:50

Hej allihop!

Jag har int lagt upp nå inlägg dom här senaste dagarna för att ja ha varit sjuk och återhämtat 

mig från lägret. För ja blev hwav sjuk under lägret och nu frisknar ja till.

Men nu äre tbx till skolan och köra hårt för imorrn blire åk av för vi ska på frilufsdag

med skolan ska bli awesome!!!!:D Med gott fika till också ;) mums.

Sen få vi se om ja far upp till nalovardo på ett annat läger det blir asskul för det ä 7 - uppåt minns int hur mycke

men ska bli kul iaf. Men nu ska ja sova för ja ä riktigt trött nu så godnatt.  




Av Linnea Kyrk - 17 februari 2013 18:48

Tja

Jag har inte skrivit i helgen för att jag har varit på dsu-läger.

Men ja heda int heller tid att skriva för ja hade läxor och så skulle ja packa så då han ja int skriva.

Nu ha ja sett lite tvd idag men nu ska ja ba hoppas på att ja int bli sjuk eftersom ja fyller snart :D

Men nu ska ja gå isäng för ja ä sjukt trött så godnatt




Av Linnea Kyrk - 13 februari 2013 21:29

Hejsan

Idag ha he varit kul elr ganska idrotten va kul förutom hinderbanan då såklart

och på lunchen for ja å en kompis på coop och åt mjukglass mm gott...

Men sen sebare idag så va ja på en grej och ja som sprang på golvet och ja hade ba sockar och de va blött och då halka 

ja och slog i svanskotan det gör forfarande ont hoppas de gå över imorrn.

Nu ska ja gå i säng för ja så himla trött så godnatt:)  

Av Linnea Kyrk - 12 februari 2013 21:24

Tjo

Idag så har ja int gjort så mycke vi hade idrott idag och det var badminton det var riktigt kul.

Imorrn vet ja int va vi ska ha på elevensval på idrotten.

Nu har ja sett färdigt sesong 1 av the vampire diaries.

Nu äre så att ja nästan int kan slita mig ifrån den den ä så spännande  

men ändå så är det det ända jag tänker typ på dagarna.

Nu ska ja se ett avsnitt till sen gå och lägg mig så godnatt.  

Av Linnea Kyrk - 11 februari 2013 17:27

Tja!

Förlåt att ja int la upp nå igår minns int om ja gjorde det i lördags heller.

Men ja va iaf för trött för att göra det igår men idag kunde ja lägga upp.

Nu så sitter jag vid 5 olika sidor på datan för ja mycke ja ska hinna innan 7 för då far ja 

på badhuset. Det ä vattengympa för landstinget så vi får följa med och bada gratis :D yay.

Idag på skolan så var det rörigt som vanligt men det var lite mer idag för vi var väl så trött att vi blev ännu 

piggare. Längtar tills nästa vecka på söndag för då fyller jag 14 år yippie ska också bli kul med min övernattning

som jag har och DSU lägret i helgen asome för ja få för första gången fara till Rusksele ska bli kul att se det stället

och så ska ja för första gången i år åka på mina nya skidor som ja köpte förra året ska bli kul längtar tills det.

Men nu ska ja göra annat medans ja väntar på att tid:n ska gå herrå ;)

 


Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg jag ä en 99:a och går i 7:an på en skola i västerbotten jag har två syskon och mamma och pappa sen har vi en hund och en hamster.Jag gillar att vara ute och med kompisar och ¨åka snowboard.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards