Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Linnea Kyrk - 4 februari 2013 22:09

Hej!

Idag ha ja haft världens drygaste lärare hon ä så himla dryg men det jobbigaste av allt 

är att hon int vet om det.

Men som tur va det ba en lektion annars ha dagen vart bra ja ha för en liten stund sen vart på

badhuset och bada med en kompis det var kul ända tills en olycka hände det va förskräckligt för 

det rann så mycket blod.

Okej ja kan ta det från början så få ni höra va som hände Han som gjorde illa sig hade dykt på grunt vatte och slått skallen i kakelgolvet i en bassäng och fått ett stort sår och det bara forsade blod men dom ringde ambulansen och fick ta in han på lassa hoppas han krya på sig såg int kul ut. Men över till andra gjrejer som imorrn ska 

vi ha basket på idrotten ä taggad för det ä riktigt kul men nu ska ja sova ä slut sen badhuset godnatt.  

Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg jag ä en 99:a och går i 7:an på en skola i västerbotten jag har två syskon och mamma och pappa sen har vi en hund och en hamster.Jag gillar att vara ute och med kompisar och ¨åka snowboard.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards