Alla inlägg under december 2012

Av Linnea Kyrk - 22 december 2012 13:34

Hej! 

Nu sitter jag och lyssnar på musik i mitt rum på dtan och så sitter jag å spela spel pån datorn ganska bra men sen blire till å duscha och städa bara 2 dar kvar till jul så jag måst hinna städa i rummet och sen ska jag väl ut en sväng och åk skridskor elr spel hockey med kompisarna kom nog bli kul men nu ska jag bara chilla innan jag börjar med annat det var   alllt hejdå   ps. lite bilder på mig 

Av Linnea Kyrk - 21 december 2012 16:09

Hej!

Idag på skolan har vi haft fem-kamp och jag var med i basket delen vi kom 2:a i den tävlingen i allt kom vi på delad tredjeplats. Det var en bra plats vi kom på men vi delade den med lärarna som klådde oss i dragkampen men inte dom andra så det var ju bra sen hade vi 1 timme och 20 minuters lunch sen så såg vi Modig i aulan den var både bra och dålig jag tyckte inte mer av något annat men nu ä jag hemma hos Frida och ska vara här för hon fyller år så det kommer bli kul det var riktigt kul att vara på skolan idag men nu sitter jag i deras soffa och ser på family guy det ä bra men det var allt hejdå

Ps. Nu har vi jullov så nu kan jag skriva mer hejdå.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg jag ä en 99:a och går i 7:an på en skola i västerbotten jag har två syskon och mamma och pappa sen har vi en hund och en hamster.Jag gillar att vara ute och med kompisar och ¨åka snowboard.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards