Direktlänk till inlägg 19 februari 2013

Jag frisknar till :)

Av Linnea Kyrk - 19 februari 2013 21:50

Hej allihop!

Jag har int lagt upp nå inlägg dom här senaste dagarna för att ja ha varit sjuk och återhämtat 

mig från lägret. För ja blev hwav sjuk under lägret och nu frisknar ja till.

Men nu äre tbx till skolan och köra hårt för imorrn blire åk av för vi ska på frilufsdag

med skolan ska bli awesome!!!!:D Med gott fika till också ;) mums.

Sen få vi se om ja far upp till nalovardo på ett annat läger det blir asskul för det ä 7 - uppåt minns int hur mycke

men ska bli kul iaf. Men nu ska ja sova för ja ä riktigt trött nu så godnatt.  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Kyrk - 9 mars 2013 12:40

Av Linnea Kyrk - 8 mars 2013 23:26

Av Linnea Kyrk - 8 mars 2013 22:02

Hej Nu så sitt ja i sängen å ha de skönt å ba ta de lugnt och så sitt ja å se på simpsos ;D bäst 4 ever förutom tvd då ;) Men imorrn ska ja se om ja kan sova ut länge och se om ja kan hitta på nå skoj :D Sen ikv så ska ja ta he lugnt tills ja v...

Av Linnea Kyrk - 28 februari 2013 20:50

Hej!  Nu så håller ja på att packa inför imorrn längtar riktigt mycke. Sen så håller ja på å plugga också det gå ganska bra. Nu så ha man gjort bort alla prov innan lovet skönt ja hoppas på bra resultat. Sen ska ja dusha ska bli skönt och imo...

Av Linnea Kyrk - 27 februari 2013 11:12

Hej!Nu så sitter ja på lektion vi ha so med Robban :D Han ä ba bäst så man kan int beskriva det. Men ja sitter och jobbar och lyssnar på musik kul :/ men ja ligger efter med några frågor så ja ska jobba på men ja ksk lägger upp ett inlägg till ik...

Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg jag ä en 99:a och går i 7:an på en skola i västerbotten jag har två syskon och mamma och pappa sen har vi en hund och en hamster.Jag gillar att vara ute och med kompisar och ¨åka snowboard.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards