Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Linnea Kyrk - 6 februari 2013 22:14

Hej!

Idag ha det varit en rolig dag för att ja följde en kompis hem efterskolan.

Typ det ända vi gjorde va att se på the vampire diaries för det mesta iaf men

det ä inte bara det som har hänt. Vi hade bild idag och då skullle vi ta med oss något

hemifrån. Ja tog med ett äpple som ja sen gav till en annan. Men iaf vi skulle då rita av det 

och då gjorde ja det det. Såg int så bra ut från början men sen blev det bara bättre och bättre för

varje steg. Sen efter lunch så hade ja idrott och då hade vi badminton/trampet och ja valde badminton var 

riktigt kul faktiskt men det blev för drygt tillslut så körde vi int ens seriöst men det va kul ändå. Som uppvärmning

hade vi ormen som tagen fast man tar fast ivarandra om man blir tagen och så blir man en enda stor lång orm elr typ iaf. Jag va 2:a kvar av alla men sist kvar av tjejerna och 7:orna. Då blev ja lite stolt :D Sen så ringde ja och frågade 

om ja kunde följa en kompis hem det tog ett tag innan ja fick tag i dom = mina föräldrar för båda jobbade men det

löste sig ändå tillslut men nu ska ja sova för ja ä asstrött hoppas det går bra imorrn att spela sax hoppas hejdå.  

Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg jag ä en 99:a och går i 7:an på en skola i västerbotten jag har två syskon och mamma och pappa sen har vi en hund och en hamster.Jag gillar att vara ute och med kompisar och ¨åka snowboard.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards