Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Linnea Kyrk - 5 februari 2013 20:55

Hej!

Idag på skolan så hade vi basket på idrotten det var riktigt kul men jätte jobbigt/svettigt.

Sen efter idrotten så hade vi no prov och det var lite svårt men ja svarade på alla frågor men ä int 

säker på om ens hälften var rätt xD men jag hopas iaf så vi få se hu he gå :)

Imorrn så ä det en kort dag för alla förutom dom som glömde att städa skåpet. 

Det var så att på lektionerna så glömmer vissa grejer till ämnet för dom hitter dom inte i skåpet så i måndags så

fick vi ha skåpinspektion och ja fick godkännt yay :D

Men dom som int hade städat till på onsdag fick stanna kvar efter skolan och städa.

Det blev inte ja kan ja säga men de vet ni ju redan.

Nu så ska ja hita en grej att rita av till bilden imorrn blir enkelt och sen ska ja 

se på mer tvd = The vampire diaries på datan se gamla avsnitt för att kolla så att ja int ha missat nå.

Så ja ska nörda lite mer nu hejdå :)

Ps. Vill ni ställa frågor gör det elr komentarer snälla gör det skulle älska att få lite komentarer/frågor 

så fråga på.  

Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg jag ä en 99:a och går i 7:an på en skola i västerbotten jag har två syskon och mamma och pappa sen har vi en hund och en hamster.Jag gillar att vara ute och med kompisar och ¨åka snowboard.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards