Direktlänk till inlägg 28 februari 2013

Packar :D

Av Linnea Kyrk - 28 februari 2013 20:50

Hej! 

Nu så håller ja på att packa inför imorrn längtar riktigt mycke.

Sen så håller ja på å plugga också det gå ganska bra.

Nu så ha man gjort bort alla prov innan lovet skönt ja hoppas på bra resultat.

Sen ska ja dusha ska bli skönt och imorrn på idrotten så ha vi bad kul men vi ska ha vatten polo

iiiiiiiiii... jag ä lite rädd att dom kommer vara så våldsamma men det kommer nog gå bra hoppas ja.

Men nu idag så ha man fått springa av sig lite då man int kunde lita på folk om man hedde in en sak i 

deras skåp så va det nästan omöjligt att få tillbaks sakerna/saken för dom vägrar låsa upp

och då blev detdag för den att springa för då man vill plugga till ett prov och man inte ha pluggat nå mycke

och man har chansen innan provet och du int kan ja då bli man sur. Men ja fick tillbaks mina saker och 

kunde fortsätta att plugga så det ä lugnt nu men nu ska ja fortsätta att plugga så godnatt lägger int upp nå mer

fören på mån elr tis men hejdå ha ett trevligt sportlov ni som har det nu imorrn :)              

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Kyrk - 9 mars 2013 12:40

Av Linnea Kyrk - 8 mars 2013 23:26

Av Linnea Kyrk - 8 mars 2013 22:02

Hej Nu så sitt ja i sängen å ha de skönt å ba ta de lugnt och så sitt ja å se på simpsos ;D bäst 4 ever förutom tvd då ;) Men imorrn ska ja se om ja kan sova ut länge och se om ja kan hitta på nå skoj :D Sen ikv så ska ja ta he lugnt tills ja v...

Av Linnea Kyrk - 27 februari 2013 11:12

Hej!Nu så sitter ja på lektion vi ha so med Robban :D Han ä ba bäst så man kan int beskriva det. Men ja sitter och jobbar och lyssnar på musik kul :/ men ja ligger efter med några frågor så ja ska jobba på men ja ksk lägger upp ett inlägg till ik...

Av Linnea Kyrk - 26 februari 2013 21:17

Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg jag ä en 99:a och går i 7:an på en skola i västerbotten jag har två syskon och mamma och pappa sen har vi en hund och en hamster.Jag gillar att vara ute och med kompisar och ¨åka snowboard.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards