Direktlänk till inlägg 11 februari 2013

Förlåt

Av Linnea Kyrk - 11 februari 2013 17:27

Tja!

Förlåt att ja int la upp nå igår minns int om ja gjorde det i lördags heller.

Men ja va iaf för trött för att göra det igår men idag kunde ja lägga upp.

Nu så sitter jag vid 5 olika sidor på datan för ja mycke ja ska hinna innan 7 för då far ja 

på badhuset. Det ä vattengympa för landstinget så vi får följa med och bada gratis :D yay.

Idag på skolan så var det rörigt som vanligt men det var lite mer idag för vi var väl så trött att vi blev ännu 

piggare. Längtar tills nästa vecka på söndag för då fyller jag 14 år yippie ska också bli kul med min övernattning

som jag har och DSU lägret i helgen asome för ja få för första gången fara till Rusksele ska bli kul att se det stället

och så ska ja för första gången i år åka på mina nya skidor som ja köpte förra året ska bli kul längtar tills det.

Men nu ska ja göra annat medans ja väntar på att tid:n ska gå herrå ;)

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Kyrk - 9 mars 2013 12:40

Av Linnea Kyrk - 8 mars 2013 23:26

Av Linnea Kyrk - 8 mars 2013 22:02

Hej Nu så sitt ja i sängen å ha de skönt å ba ta de lugnt och så sitt ja å se på simpsos ;D bäst 4 ever förutom tvd då ;) Men imorrn ska ja se om ja kan sova ut länge och se om ja kan hitta på nå skoj :D Sen ikv så ska ja ta he lugnt tills ja v...

Av Linnea Kyrk - 28 februari 2013 20:50

Hej!  Nu så håller ja på att packa inför imorrn längtar riktigt mycke. Sen så håller ja på å plugga också det gå ganska bra. Nu så ha man gjort bort alla prov innan lovet skönt ja hoppas på bra resultat. Sen ska ja dusha ska bli skönt och imo...

Av Linnea Kyrk - 27 februari 2013 11:12

Hej!Nu så sitter ja på lektion vi ha so med Robban :D Han ä ba bäst så man kan int beskriva det. Men ja sitter och jobbar och lyssnar på musik kul :/ men ja ligger efter med några frågor så ja ska jobba på men ja ksk lägger upp ett inlägg till ik...

Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg jag ä en 99:a och går i 7:an på en skola i västerbotten jag har två syskon och mamma och pappa sen har vi en hund och en hamster.Jag gillar att vara ute och med kompisar och ¨åka snowboard.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards