Alla inlägg under mars 2013

Av Linnea Kyrk - 8 mars 2013 22:02

Hej

Nu så sitt ja i sängen å ha de skönt å ba ta de lugnt och så sitt ja å se på simpsos ;D bäst 4 ever förutom tvd då ;)

Men imorrn ska ja se om ja kan sova ut länge och se om ja kan hitta på nå skoj :D

Sen ikv så ska ja ta he lugnt tills ja vill sova (Torsdag)

Nu så sitter ja med mamma och syrran och ser på Gladiatorerna på tv:n kul :)

Sen så ska ja se om ja orka städa lite mer nu när mitt gamla skrivbord är borta :)

Men sen ska ja väl se om ja orka va uppe längre eller om ja gå å lägg mig vi få väl se.

Nyss så satt ja å spela plant vs zombies ett riktigt kul spel . Men imorrn ska ja 

väl hitt på nå men vi hörs i nästa inlägg tjao :)            


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg jag ä en 99:a och går i 7:an på en skola i västerbotten jag har två syskon och mamma och pappa sen har vi en hund och en hamster.Jag gillar att vara ute och med kompisar och ¨åka snowboard.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards