Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Linnea Kyrk - 29 januari 2013 20:35

Hej!

Idag har jag varit med en kompis och spelat lbp 2 =little big planet 2.

Det var ri,tigt kul för ja vann ganska ofta men det var ju inte det viktigaste av allt utan att vi ahde roligt för det var det.

Sen slutade ja halv 2 i dag och blev hämtad efter no lektionen det var den roligaste no letionen någonsin för vi började med våra ficklampor som vi ska bygga.

Sen nu håll ja på med att göra massor med läxor tills i veckan dryg men skönt att bli av med lite iaf.

Imorrn blire till att ha bild på morrn sen eng ,so sen lunch och sen elevensval det ska bli kul för ja ha idrott och vi ha det med 8:orna men det hade varit roligare utan dom ibland men det ä som de ä nu.

Efter det så slutar vi kl 2 härligt sen nu ska ja göra klart mina läxor få se om det blir nå ridning nu till helgen då 

ses i nästa inlägg  

Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg jag ä en 99:a och går i 7:an på en skola i västerbotten jag har två syskon och mamma och pappa sen har vi en hund och en hamster.Jag gillar att vara ute och med kompisar och ¨åka snowboard.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards